Pressemeddelelse – ny administrerende direktør

PRESSEMEDDELSE

Herfølge, 28. februar 2019

Ny administrerende direktør for Urbaser A/S

Urbaser Nordic AS købte tidligere i år alle aktierne i Urbaser A/S, som netop har skiftet navn til Urbaser A/S.

Bestyrelsen i Urbaser A/S kan med glæde meddele, at vi i dag har ansat Torben Lindholm, som ny administrerende direktør for Urbaser A/S. Torben kommer fra en tilsvarende stilling i renovationsselskabet NordRen Denmark A/S. Bestyrelsen er således meget tilfredse med at få en direktør med indgående brancheerfaring til at lede selskabet videre.

Bestyrelsen vil samtidig benytte lejligheden til at takke Jan Kreiberg Larsen for hans store indsats og hårde arbejde gennem en meget vanskelig periode for selskabet, og ønsker ham al held og lykke fremover.

Torben Lindholm udtaler:
Jeg er meget beæret over at blive tilbudt muligheden for at stå i spidsen for Urbaser A/S, og genkender med stor glæde mange dygtige medarbejdere på organisationsdiagrammet – ikke mindst blandt skraldemændene. Jeg glæder mig utrolig meget til at skulle arbejde sammen med både nye og erfarne medarbejdere og sammen videreudvikle partnerskaberne med kunderne rundt omkring i Danmark. Jeg ser frem til at komme rundt og hilse på medarbejdere, kunder og leverandører, og til at vi sammen skal videreføre den strategi og udvikling, der er sat i gang for Urbaser A/S allerede.”

Ved ønske eller behov for mere information, kan Torben Lindholm træffes på telefon 41 89 20 00.

Fernando Sogo Soto
Bestyrelsesformand